16.1.12

Not your business, not her style

Tina Maze je po včerajšnjem superveleslalomu v ciljni areni pokazala perilo s hudomušnim napisom.
(Delo)

La bella slovena ha scelto un modo pepato ed ironico per dire la sua. (Lepa Slovenka je povedala svoje na drzen in ironičen način)
(Il Mesaggero)



Tina Maze je "my business" samo do take mere, da vsakič navijam za njo pred televizorjem. Osebno je ne poznam. A vseeno priznam: mi je simpatična - v vseh pomenskih odtenkih te besede.
Navijam za njo že od takrat, ko je začela dosegati prve točke v svetovnem pokalu. In ko so mi v sivem in mrzlem januarju mojega prvega leta v Ljubljani olepšali razgled, s tem da so pred okno postavili reklamo z njenim nasmehom, sem se iz hvaležnosti odločil, da bom Mazejevi navijaško zvest do konca njene športne poti.
A včeraj me je rahlo razočarala. Ponavljam: rahlo, ker pač ne gre za veliko stvar. Napis, ki ga je razgalila v Cortini, je bil po mojem napaka v stilu sicer elegantnega in inteligentnega dekleta. To sem tudi napisal na Facebooku in takoj dobil dokaz, da se nekateri (morda večina Tininih navdušencev) ne strinjajo.
A meni je pač Tina všeč tudi za to, ker gre proti toku, a nikoli brezglavo, vedno z neko svojo držo in šarmom. Ko pa je včeraj pokazala napis na modrcu, se je spustila v to bizarno in pritlehno polemiko o kombinezonu (za nekatere je to spodnje perilo, za nekatere spodnji dres, pač, pravega izraza morda ni). Navadno se v polemike ni spuščala. Kvečjemu jih je ustvarjala, a se k njim ni več vračala. To je bilo pri njej drzno in hudomušno.
Kakorkoli, jaz se bom Tine spominjal, ker je uspešna in lepa smučarka, dobitnica dveh olimpijskih kolajn in treh na svetovnih prvenstvih. Žal se je bodo premnogi spomnili samo zato, ker je v kamero pokazala nedrc.

Ni komentarjev:

Objavite komentar